Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

?verhuren? van je diploma's

  • amondi

    weet iemand of daar nog wel eens behoefte aan is?

    Vroeger werd het veel gedaan , op jouw SER kon dan een assurantie tussenpersoon beginnen of de boel draaiende houden.

    Ik zit nu in de positie dat ik best wat extra geld kan gebruiken maar ik weet dus noet of dit nog wel gebeurt!

    Graag jullie visie, ik werk niet bij een tussenpersoon maar gewoon in loondienst ergens, mijn diploma's inclusief PE basis en schade, verstoffen nu toch maar.

  • Mirjamw

    “verstoffen nu toch maar” en dat is nu precies de reden dat dit helemaal niet meer mag. Je hoeft ook geen Einstein te heten om dit te begrijpen! Hoe verzin je het: geld vragen zodat iemand anders op jou naam werk mag doen waar hij niet voor gekwalificeerd is (want: hij heeft zelf het benodigde diploma niet).

    Niet doen dus.

  • amondi

    Nou nou, ik doe niks met mijn diploma's maar ik werk wel in de branche. Ik zou ook heel graag werken met mijn diploma's maar op een groot klanten contact centrum kan je net zo goed werken op je mavo diploma!

    Het enige dat telt is nl. verkopen.

    Ik heb mijn diploma's en ik wil mijzelf er best bij verhuren! Maar dan moet er wel werk zijn! Daarom is het voor mij interessant om evt. op de loonlijst te staan vanwege mijn diploma's!

    Ik weet dat het niet mag, maar ik ben door schade en schande wijs geworden, ik ben geen moraalridder meer!

    “men”kan de pot op!

  • Mirjamw

    Als je zo graag wat met je diploma's doet, dan zoek je toch een baan in de verzekeringsbranche? Probleem opgelost en nog legaal ook… Werk genoeg als je goed zoekt en gekwalificeerd bent.

  • Truus73

    Pfff nou ik denk dat mensen met een dergelijke mentaliteit beter uit onze branche kunnen wegblijven. Op deze manier krijgen we nooit het vertrouwen van de klanten terug…

  • dik1

    en meer inhoudelijk: het mag niet. Als u dat doet pleegt u een economisch delict. Zowel u zelf als de inhuurder zijn strafbaar. Voor beiden betekent het bovendien dat de ‘betrouwbaarheid niet meer buiten twijfel staat’ (en daarmee wordt een baan in de bedrijfstak wel moeilijk).

    AFM is vrij actief op jacht naar dit soort constructies. Terecht natuurlijk.

  • syd

    Amondi neem eens contact met mij op.

    November78@live.com

    grt.

  • Truus73

    Hm ofwel je wilt amondi billenkoek gaan geven, of je hebt de reactie van Dik niet gelezen…

    dik1 Schreef:

    ——————————————————-

    > en meer inhoudelijk: het mag niet. Als u dat doet

    > pleegt u een economisch delict. Zowel u zelf als

    > de inhuurder zijn strafbaar. Voor beiden betekent

    > het bovendien dat de 'betrouwbaarheid niet meer

    > buiten twijfel staat' (en daarmee wordt een baan

    > in de bedrijfstak wel moeilijk).

    > AFM is vrij actief op jacht naar dit soort

    > constructies. Terecht natuurlijk.