Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ASWOLK

  • dirkjan

    geachte,

    recent heb ik een reis geboekt en helaas is het niet door gegaan ivb met aswolk,dit heb ik via de reisverzekering gemeld alleen zou de reisverzekering hiernaar gaan kijken en hierop terug komen inmiddels zijn we 1 maand verder en ik krijg een brief waarvan in staat dat een kopie van de boeking naar de verzekering op testuren en als mede andere bewijsstukken….echter wat heb ik helaas de gemaakte telefoon kosten niet in beeld,de reis van huis en naar vliegveld en weer terug uiteraard wordt mijn verlof van werk ook in meegenomen schade onkosten, dit omdat mijn baas absoluut niet wilde dat ik terug kwam om tewerken dus verplicht mijn verlof voort moeten zetten…hoe moet kan ik me be argumenteren als ik jullie advies mag vragen…….

  • Mirjamw

    Gewoon alles netjes op papier zetten met jou verklaring waarom de stukken die de kosten moeten verklaren er niet zijn. Van telefoonkosten heb je normaal gesproken nota's. Ik vraag me daarbij wel direct af “hoezo telefoonkosten als je reis niet doorging” maar als jij dat kunt verklaren moet dat geen probleem zijn.

  • Truus73

    Ik kan me voorstellen dat je wel wat kosten moet maken voor telefoneren met bijvoorbeeld de werkgever en je thuisfront om iedereen te informeren over hoe en wat. Ook is het zo dat de situatie heel lang steeds voor korte termijnen werd bepaald, dus dat je steeds weer moest bellen. Bovendien moet er ter plekke ook wel wat geregeld worden (extra verblijf enzo) en is er waarschijnlijk ook regelmatig gebeld met luchtvaartmaatschappij en/of reisorganisatie.

    Maar inderdaad, van telefoonkosten heb je normaal gesproken binnen een of twee maanden toch wel een nota… Dus dát is op zich wel raar als dirkjan die niet heeft.