Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ervaringen tussenpersonen met nvba of nva?

  • Salva

    Beste adviseurs,

    Ik ben een startend verzekeringsadviseur en ga na tien jaar bij diverse maatschappijen gewerkt te hebben voor mezelf beginnen.

    Nu heb ik heel wat op m'n checklist staan maar het zou prettig zijn als jullie je ervaringen met me zouden willen delen op het gebied van deze brancheverenigingen en ev. welk softwarepakket jullie adviseren of niet adviseren.

    Alvast bedankt!

    Salva

  • More2IT

    Wij zijn dan wel geen adviseurs, maar komen inmiddels ruim 15 jaar bij tussenpersonen over de vloer (als IT-leverancier).

    De kans is erg groot dat NBVA en NVA in de nabije toekomst samengaan. Sterker nog, via FIDIN behartigen deze 2 brancheorganisaties al collectief de belangen van tussenpersonen. Bij de keuze tussen deze 2 organisaties kun je dit dus in het achterhoofd houden.

    Qua softwarepakket zijn er talrijke mogelijkheden, waarbij vooral de goedkopere pakketten interessant zijn voor startende kantoren. Denk hierbij aan Assistent of Online. Het is hierbij ook interessant of je een startend kantoor bent dat met nul klanten begint of met een (aangekocht) klantenbestand.