Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vergelijk Verzekeringen

• peter jansen

Niet elke verzekering is even goed . Neem een kijkje bij http://www.verzekeringsdirectory.nl om alle verzekeringen te vergelijken .

• Simon Kabelfoon

SPAM??

Mag hoe dan ook nog wel een “beetje” aan die site gewerkt worden.

Sterft van de tekst en stijlfouten.

• Mirjam

Inderdaad reclame die hier niet thuis hoort, maar wat een site zeg!!! Iemand die nog niet eens weet dat je ‘verzekeringsmaatschappij’ met 2 p's spelt, inFROmatie, en betaald i.p.v. betaalt moet mij verzekeringsadvies geven….Dank je wel, liever niet!!!

Peter, ga fijn weer buiten spelen!

Mirjam

• bermtoerist

Jouw website geeft verkeerde informatie (is ieg misleidend). Je schrijft bij ‘brommers verzekering’ (onderaan):

“Niet iedereen verzekert zijn bromfiets maar zeker als je een nieuwe koopt is het de moeite waard.”

Dat klopt voor casco, maar niet voor W.A.. Omdat je dit onderscheid niet maakt, lijkt het net alsof je een oude brommer niet hoeft te verzekeren, ook niet voor het W.A.-risico. W.A. is echter bijna altijd verplicht. (En mijn inziens ook nuttiger dan casco.)

Dit zou ik onmiddelijk veranderen als ik jou was.

• Royaal

…Dit zou ik onmiddelijk veranderen als ik jou was…

Lache met die bermtoerist, ik zou onmiddeLlijk een cursusje NL gaan volgen.

• pemba

“De kosten van een verzekering hangt natuurlijk af van wat je wilt verzekeren..”

Wow, wat een eye-opener !!!!!!

Volgens mij is hier een website in elkaar gekunsteld (nog niet eens geknutseld) en vol met idiote en holle frasen volgeplakt.