Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beloning gestolen auto

• Raymond

Ik weet een vermoedelijk gestolen auto te staan en heb dat aangegeven aan politie, maar omdat ik niet met naam en toenaam in een pv genoemd wil worden en er de beloning voor wil vangen zoek ik degene die er hoogstwaarschijnlijk een beloning voor uitloofde. Ik heb al diverse sites bezocht maar kon de auto niet vinden en vraag me dus af hoe ik het beste verder kan zoeken naar degene (een detectivebureau o.i.d.) die de auto zoekt.

Normaliter zorgt de politie ervoor dat alles via de CIE loopt, maar die vinden het kennelijk overbodig contact met me op te nemen.

M.v.g. Ray.

• Repelsteeltje

http://www.abs-nunspeet.nl/

Kijk in de lijst met vermiste objecten. Er wordt tevens vermeld welk bureau het gestolen object in behandeling heeft.

• Raymond

Bedankt repelsteeltje,

Ik heb alle Ford's op die site (want dat is het merk van de bedoelde auto) bekeken maar 'm er niet tussen gevonden helaas. Kennelijk wordt deze Ford dus niet gezocht, al weet ik zeker dat de Ford die ik bedoel gestolen is en op gestolen kentekenplaten rijdt. Het originele kenteken staat nog in alle ruiten.

Jammer…..

• Pemba

Als je alleen een gestolen auto gaat aanbrengen als je een beloning wil vangen ben je wel een armoedzaaier hoor…..

• ronald

He Raymond,

Is je vraag nog actueel?Raymond schreef:

>

> Ik weet een vermoedelijk gestolen auto te staan en heb dat

> aangegeven aan politie, maar omdat ik niet met naam en

> toenaam in een pv genoemd wil worden en er de beloning voor

> wil vangen zoek ik degene die er hoogstwaarschijnlijk een

> beloning voor uitloofde. Ik heb al diverse sites bezocht maar

> kon de auto niet vinden en vraag me dus af hoe ik het beste

> verder kan zoeken naar degene (een detectivebureau o.i.d.)

> die de auto zoekt.

> Normaliter zorgt de politie ervoor dat alles via de CIE

> loopt, maar die vinden het kennelijk overbodig contact met me

> op te nemen.

>

> M.v.g. Ray.

• Mirjam

Zie www.stichtingvbv.nl of www.isgestolen.nl

“…en er de beloning voor wil vangen…” Denk hier toch nog eens over na Raymond, want dit is toch wel erg triest! Dat je niet met naam en toenaam in een pv vermeld wilt staan, oké, maar ga dan in elk geval eens met de politie praten. Alleen melden om het geld…ik hoop dat jou auto nooit gestolen wordt!

M.vr.gr.,

Mirjam

• Pemba

Volgens het andere verzekeringsforum is dit ook de Raymond die de politie al over de vloer heeft gehad voor het brommerongeluk van zijn dochter……

Het lijkt mij een grote fantast…