Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het is altijd wat ......met......

  • Vicenzo

    Het is altijd wat???..met KLAVERBLAD:

    Op 25 juni 2002 verlaat de dan 25 jarige Audrey Friederichs om 12.40 uur haar woonhuis te Molenhoek om de streekbus naar Nijmegen te nemen. Even na 13.00 uur ziet een passerende postbode rook uit de bovenverdieping van genoemd huis komen en waarschuwt de brandweer.

    Friederichs had een ?extra uitgebreide inboedelverzekering met garantie? afgesloten bij KLAVERBLAD voor een verzekerd bedrag van ? 37.755,- met pakket(polis-)nummer 11933518.

    Het totaalschadebedrag wordt vastgesteld op ? 13.801,15

    KLAVERBLAD laat bureau Biesboer onderzoek doen naar de oorzaak van de brand. De heer Loman van genoemd bureau vindt geen technische oorzaak?..?DUS? is er sprake van opzet!

    ?Immers een verklaarbare technische oorzaak voor het ontstaan van brand op het bed van de ouder-slaapkamer werd niet aangetroffen? aldus Loman in zijn rapport op pagina 7. Hij vergeet alleen erbij te vermelden : ? door mij ?.

    KLAVERBLAD doet vervolgens aangifte van brandstichting door haar verzekerde Friederichs en via een Zaanse verhoormethode bekent de labiele ( door justitie zelf vastgesteld! ) Friederichs het bed op haar slaapkamer in brand te hebben gestoken en krijgt 9 maanden onvoorwaardelijk + TBS!…….nadat haar eerst was beloofd dat zij na het tekenen van een verklaring de volgende dag haar 4 jarig zoontje naar zijn eerste schooldag mocht brengen. Zij zou nog getekend hebben voor de moord op Kennedy!

    Saillant detail is echter dat juist het beddegoed en de matras nauwelijks brandschade vertoonden!!

    De man die het brandtechnisch broddelwerk van recherche en onderzoekbureau?s bij de dramatische Hercules brand in 1996 blootlegde, branddeskundige de heer Fred Vos, is na uitvoerig onderzoek van oordeel dat brandstichting hier technisch niet ‘haalbaar’ is. Meer nog: hij toont aan dat halogeenspots in het schrootjesplafond de oorzaak zijn! Maar toch wordt Friederichs veroordeeld!

    Een cassatieverzoek bij de Hoge Raad door de bekende jurist prof. mr. G.G.J. Knoops uit Amsterdam, die zich het lot van Friederichs had aangetrokken, maar die vooral hier blijkbaar voldoende redenen zag om een dergelijk verzoek in te dienen, werd door de HR afgewezen, zo meldde mr. Knoops mij.

    De achterliggende reden van deze weigering omtrent deze zaak vol twijfels is ons niet bekend. ( Zelf durf ik er wel naar te raden, maar dat mag u zelf thuis ook ?..)

    Friederichs verblijft ook heden, 25 mei 2007, na eerst 3 jaar ( ipv. 9 maanden! ) ?gewone? detentie wegens plaatsgebrek bij TBS, nog altijd in het TBS detentiecentrum te Nieuwersluis (Utrecht).

    Zelfs Nelson Mandela zou in zo?n TBS-pillen-poeders-injecties-doolhof de weg kwijtraken??dus in dat opzicht vrees ik voor de kwaliteit van haar hele verdere leven.

    —————————————- 0 —————————————

    Volgende week : Was de zelfmoord van de Harderwijkse garagehouder mede te wijten aan de ( volgens hem onterechte ) beschuldiging van brandstichting in zijn eigen garage door KLAVERBLAD?

    Niet iedereen is geestelijk even sterk en zo?n beschuldiging kan dan keihard aankomen.

    Ciao, Vicenzo

  • audrey friederichs

    ben weer in de maatschappijhoor. vertel toch niet zoveel onzin over mij

  • Rogier

    Hahaha! Tja, Het is altijd wat….met.. Vicenzo X(