Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spaarbeleg

• henk

hallo ik heb wat ervaring in de verkoop van financiele produkten alleen bij mijn huidige werkgever ben ik niet tevreden (heel veel valse beloftes) nu wil ik dus onder andere bij bv spaarbeleg gaan solliciteren als financiel adviseur .

Wie heeft daar ervaring en wat zijn die ?

en wie heeft er nog tips wat goede bedrijven zijn om te werken zodat ik deze keer wel een goede keuze maak.

groetjes henk

• Cees

Spaarbeleg en valse beloftes….. hmm. De code rendement en risico is het gevolg van de offertes die spaarbeleg in de jaren 90 verstrekte. Rendementen over te betalen premies die geheel als kosten werden ingehouden. Er zal geen enkele offerte die destijds is afgegeven worden gerealiseerd. De kleine lettertjes waarover niet wordt gesproken….Spaarplannen verkopen aan mensen die de rit niet uit kunnen zitten. Ik zou verder kijken als je niet van valse beloftes houdt.

• chris

kun je je huidige werkgever daar niet op aanspreken dan henk.

het is op dit moment zeker in onze branche niet makkelijk om aan je handel te komen. maar een club als spaarbeleg lijkt me juist een van de volgende die om zal gaan vallen.

mischien is een onafhankelijke tussenpersoon iets voor je?

en je verteld iets ervaring te hebben, wat is iets en wat voor diploma`s heb je behaald

gr.

chris

• Marcox

Je geld is sneller weg bij Spaarbeleg.

Bah, ik zou daar niet willen werken!