Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koeriersauto verzekeren

• Baris

Tegenwoordig is het erg moelijk om koerierswagens te verzekeren. Sommige maatschappijen weigeren zelfs om een koerierswagen te verzekeren. Wie kent adressen waar je je koerierswagen wel tegen een redelijke premie p/m kan laten verzekeren??

Groeten,

Baris

• Simon Kabelfoon

Wanneer het alleen om koerierswagens gaat zult u veelal bij Rialto terecht komen.

Maken 1 of meer koerierswagens onderdeel uit van een groter wagenpark (met andere soorten van gebruik, bijvoorbeeld stukgoederenvervoer), dan maakt u bij verschillende verzekeraars wel enige kans.

Kunt u me melden om hoeveel en welke voertuigen (merk+model volstaat in eerste instantie) het hier gaat??

Misschien kan ik op basis van die info iets concreter voor u worden.

Groeten.

• Baris

Het gaat om 2 volkswagen caddy's. Bouwjaar 98 (beide) met een laadvermogen van 500 kg. Deze wagens worden uitsluitend gebruikt voor koerierswerkzaamheden tot een maximaal gewicht van 500 kg.

• Simon Kabelfoon

Welke soort zaken worden vervoerd??

• Baris

Voornamelijk documenten en pakketjes. Echter, ook grotere zendingen zoals onderdelen van machines en laboratoriummaterialen worden vervoerd.

• Simon Kabelfoon

Ik ga op zoek naar eventuele mogelijkheden. Wordt wel loop volgende week.