Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bonus malus

• GIEL VOSSEN

is er altijd een teruggang in bonus malus regeling door vandalisme.Mijn auto werd namelijk berhoorlijk bekrast en nu blijkt dat ik 5 trede zak als ik de schade laat herstellen

• Simon Kabelfoon

Zoals u op de andere prikpagina heeft kunnen lezen zou Stad Rotterdam die terugval op de B/M-ladder niet kennen (heb ik niet geverifieerd, maar de “andere” Simon zal dat niet zomaar melden).

Bij de meeste verzekeraars is schade als gevolg van vandalisme wel gedekt onder de zogenaamde Casco-dekking, maar heeft meestal gevolgen voor de B/M-korting (terugval van 5 treden lijkt gangbaar).

• gerrit

Bij dergelijke schade's zoals simon kabelfoon al aangaf is er terugval in no claim. Ik ken twee maatschappijen waar dit niet het geval is Woudsend (familie van Stad Rotterdam) en De Noordhollandsche van 1816.

• Niek

Bij de meeste maatschappijen is dit gedekt zonder teruggang in B/M

Niek

• Simon H.

Beste Niek

Wil je me 5 maatschappijen noemen waarbij je niet terugvalt??

Stad Rotterdam klopt, die heb ik gecheckt. Woudsend en de Noordhollandsche zouden goed kunnen.

Bij alle andere maatschappijen die ik ken, val je ook bij kwaadwillige beschadiging terug.