Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis financieel advies (ABN AMRO)

• Miranda, financieel coach

HEEFT U OOK GEEN OVERZICHT MEER OVER AL UW VERZEKERINGEN EN FINANCIÿN?

Dan is MATRIKS de oplossing voor u voor het geven van gratis advies!

MATRIKS is een onderdeel van de ABNAMRO en zorgt ervoor dat u in één oogopslag kan zien welke verzekeringen u heeft lopen en wat de kosten zijn per maand.

U krijgt één aanspreekpunt voor al uw lopende verzekeringen en u wordt één keer per jaar getoetst of u voldoende verzekerd bent.

Veel Nederlanders:

- Betalen vaak te veel premie aan zowel opstal- , inboedel- en aansprakelijkheidverzekeringen.

- Hebben door een terugtredende overheid geen overzicht meer in hun (vroeg)pensioen situatie.

- Maken door fiscale veranderingen geen gebruik van diverse spaarmogelijkheden.

Bezoek voor meer informatie www.matriks.nl of neem contact op met: miranda.alders@12move.nl dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak. Ook kunt u mij tijdens kantooruren telefonisch bereiken op 06-51519182.

Met vriendelijke groet,

Miranda Alders

Financieel Coach Matriks

• Joke (financieel planner)

Verkeerde pikbord ???

• chris

Dit lijkt me niet de plaats voor reclame

MAAR ALS JE EEN GOED FINANCIEEL ADVIES WILT GA DAN NAAR EEN ONAFHANKELIJKE ORGANISATIE!!!!!!!…………

• Niek

Iedere tussenpersoon geeft gratis een advies en een financieel inzicht gebaseerd op de premie van meerdere maatschappijen.

Een advies gebaseerd op 1 maatschappij is bijna nooit de voordeligste.

Niek

• Joost

Wat een ranzig PR verhaal zeg, laat die @#@$ alsjeblieft dr kop houden.

• P.R. de Vries

Inmiddels een brief gehad dat deze per 01-11-2003 stoppen met hun aktiviteiten.

Konden wel zeer veel verschillende verzekeringsmaatschappijen aan.Joost schreef:

>

> Wat een ranzig PR verhaal zeg, laat die @#@$ alsjeblieft dr

> kop houden.