Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verzekeraar Yarden

• Rob

Verzekeraar Yarden heeft een premieverhoging aangekondigd voor zijn naturaverzekering. Verzekerden, die langer dan veertig jaar verzekerd zijn en voor wie het pakket in feite is volgestort, gaan van een jaarpremie van ? 4,53 naar ? 9,–, een verdubbeling us. Mijn partner gaat van ? 5,58 naar ? 14,26, een verdrievoudiging dus. Ik heb het gesignaleerd bij de verzekeraar, maar vraag me af welke andere mogelijkheden er nog open staan.

• Dik

geen

• rien de vries verzekeringen

Natura uitvaartpolissen gaan altijd in premie omhoog. Ook worden premies vaak tot zeer hoge leeftijden geheven.

Alternatief is een verezkering waarbij een geldbedrag is gedekt.U weet van te voren dat uw premie niet stijgt, u heeft recht op een winstdeling en u kiest zelf de max te betalen looptijd.

• Fred Keizer

En de adviseurs die voor Yarden maar beweren dat zij in vergelijking met andere maatschppijen geen premieverhogingen kennen.