Eric, d.u.w.
Vragensteller Marthijn is op zoek naar alternatieven waarvan er naar zijn eigen bevindingen maar weinig zijn.
Waarom zou hij anders deze vraag op het prikbord zetten??
Prima wanneer je kritiek hebt op een aangedragen mogelijkheid van een ander (in dit geval de mijne), maar dat helpt de vragensteller weinig.
Die is op zoek naar een tweede voorstel, om klanten van hem alternatieven aan te bieden.
Erasmus werd door mij genoemd, omdat deze bekender is (bij het gemiddeld intermediair) dan NOWM.
NOWM is bij mijn weten (weliswaar dochter van Erasmus) een prima club, die (zie eerder bericht van Marthijn) alleen geen oplossing kan bieden, want alleen merkdealers.
“Risico's”, voor zover die er zijn om Erasmus mee te betrekken in een offertestadium, zijn er om door het intermediair aan de klant toe te lichten.
Ik acht Marthijn daartoe heel goed in staat!!
Feit is, dat Marthijn met een probleem zit en naar oplossingen zoekt, doe DAAR dan wat mee.
De “4 groten” noemen is natuurlijk prima (maar veelal al onderzocht naar ook nu blijkt), maar daar blijken er maar liefst 3 geen interesse te hebben om welke reden dan ook.
Kortom, kritiek van opbouwende aard prima, maar kom a.u.b. dan wel met een voor de uiteindelijke vragensteller een passend alternatief.
Groeten.