Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trouwdag verzekeren

• gvr

Kan iemand mij iets vertellen over het verzekeren van de trouwdag ik las hierover op trouwpagina.nl??!!

Gaat het dan voornamelijk over de kado's of ook over andere zaken.

Voorbeeld uitstel door overlijden van naaste familie?

• Simon

Zie eerder verzonden e-mail.

• Danielle

Bij de Amersfoortse hebben ze hier een speciale verzekering voor. U vindt alle informatie op www.amersfoortse.nl

met vriendelijke groet,

Danielle den Broeder

• Hans

Ben er mee bezig geweest toen ik ging trouwen (eind vorig jaar) aangezien mijn vader ernstige hartproblemen had en de kans aanwezig was dat hij rond de bruiloft kwam te overlijden.

Echter de kleine lettertjes van de voorwaarden gaven aan: bestaande ziektes worden uitgesloten van de verzekering. Dus zag ik geen verdere reden een verzekering af te sluiten en heb dat ook niet gedaan.

Vaak hoor ik mensen zeggen: ik sluit zo'n verzekering af omdat op de bruiloft je kostbare kleding beschadigd kan raken. Maar wat heb je er dan aan op de dag zelf? Helemaal niks.

Advies: ga eerst bij je zelf na waarom je zo'n verzekering zou willen afsluiten, en vraag bij de verzekeringsmaatschappij de voorwaarden op. Deze kunnen ze je toesturen, en lees alle uitsluitingen aandachtig door, je zult zien dat dit er meer zijn dan je denkt. Nog zo'n voorbeeld: Familieleden in de 1e graad vallen binnen de verzekering, maar mensen boven de 80, en neefjes en nichtjes niet. Dus als je oma 's morgens een hartaanval krijgt, of je kleine nichtje van 3 verongelukt, krijg je niks uitgekeerd.

Veel succes,

Hans