Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat kan ik hier aan doen ??

  • dolfijn

    Hallo allemaal,

    wij hebben in augustus dit jaar erge storm/waterschade gehad.

    Het was tijdens het noodweer wat er toen was, het water kwam binnen lopen en mijn dak kon het ook niet meer aan.

    Het gevolg waterschade aan mijn plafon en muren, en mijn tegels zijn los gelaten omdat er water onder gelopen is.

    Nu is de expert geweest en een bouwbedrijf via de expert,volgens het bouwbedrijf kunnen ze mijn tegels niet meer liften en opnieuw vast leggen, ook heb ik geen reserve tegels meer.

    Bij een geluk heb ik het rapport in bezit gekregen van de expert waar alle bevindingen instaan, er staat een bedrag voor reparatie muren / plafon en ook voor het repareren van 4 losse tegels. ( er liggen er 12 los)

    Ook staat erbij mocht er schade ontstaan bij schade aan de vloer dat ze een bedrag moeten reserveren.

    Maar wat wij het ergste vinden is dat de expert op de laatste pagina schrijft, dat wij fraude plegen !!!!!!!! volgens hem kunnen mijn tegels niet los komen door water !!

    Nu wilde de expert hebben dat wij het door het bouwbedrijf dat hij gestuurd had de reparatie lieten maken, maar wij hebben zelf een bedrijf die hier alles heeft gedaan ingeschakeld. nu word mijn vloer vergoed voor het vastleggen van 4 tegels en mocht het niet lukken kan ik geen verhaal meer halen op het reserve bedrag.

    Wij hebben al geinformeerd voor een contra expert, maar deze moeten wij zelf betalen en komt al snel uit op 1000 euro, dus is ook niet echt een optie.

    Mijn tussen persoon heb ik weinig aan , die laat ons in de steek vinden wij.

    Wat kunnen wij doen want om een naam te hebben als fraudeur daar zijn wij niet blij mee.

    wie weet raad !!!!!

  • Mark

    Als je er 1000% zeker van bent dat je geen fraude pleegt zou ik alsnog een contra expert aanvragen. Indien de schade dan alsnog gedekt blijkt te zijn bij jouw verzekeraar zullen zij die kosten ook betalen.

    In je polisvoorwaarden moet staan wie er voor welke kosten opdraait m.b.t. experts.

    Desnoods zoek je een ander intermediair (mail me?) dan zoekt deze de schade uit voor je.

    Vr.gr. Mark