Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oefenexamen 2008 Assurantie A Brand

  • martijn

    Hallo,

    zou ik eventueel ook van jou de proef examens mogen. Hartelijk dank. Ik hoor wel wat je er voor wilt hebben.

    Met vriendelijke groet

    Martijn

  • Miranda de R

    IS er dan niemand die oefenexamens heeft, ik heb 12 aug. examen en ik wil graag nog wat oefenen.

  • Mirjamw

    Ik heb geen oefenexamens maar je zou kunnen beginnen met je emailadres bekend te maken in je bericht… Wellicht zijn er mensen die je wel willen helpen maar die niet op dit forum dat aan de grote klok willen hangen (help je er 1, volgende week willen 10 personen oefenexamens…). Op dit moment is het erg moeilijk contact opnemen…:(

  • miranda de r

    Mijn emailadres is ontimenl@hotmail.com

    Bedankt voor de tip(tu)

  • Remco Dijkstra

    Hallo,

    Ik ben al een tijdje opzoek naar de examens WFT Volmacht Brand van 2007 en 2008.

    Ik zou het zeer op prijs stellen indien u mij deze wilt mailen.

    mvgr,

    Remco Dijkstra

  • Carmen

    Hoi Miranda,

    Ik las zojuist dat jij oefenexamens (oude) van A Brand hebt, zou je mij deze alsjeblieft willen mailen?

    Graag hoor ik van je.

    Groet, Carmen

  • Poyraz

    Beste Miranda,

    Ik heb alle mappen van Volmacht A schadeverzekeringen!!!

    Als ik de examens van volmacht A brand en andere onderdelen mag krijgen van je.

    zou je me willen mailen??? of bellen???

    poyras76@hotmail.com

    groetjes,

    Poyraz Akdag

    0651706720

  • tim

    Hallo Miranda,

    Via google kwam ik bij jou terecht betreffende oefen examens van A Brand. Zou je mij

    deze kunnen doormailen?

    Bvd

    mvg Tim Kooremans

  • stefan zijlstra

    ik heb binnenkort ook examen Brand A

    is het mogelijk dat iemand mij de oefenexamens mailt

    daar zou ik heel blij mee zijn :)

    alvast bedankt

    Stefan

    svzijlstra@gmail.com

  • Angela

    Hoi allemaal,

    Ik mag op 9 augustus a.s. examen doen voor Brand en zou graag gebruik maken van oefenexamens. Dus als iemand er een aantal heeft zou ik het HEEEEELLLL fijn vinden als iemand deze mij wil mailen .

    Alvast bedankt!

    f.m.klaasse@hetnet.nl