Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vereniging van Polisbezitters

  • Vicenzo

    “Bij een aantal van de door jou genoemde clubs bestaat geen recht op hulp, maar kan je voor hulp aankloppen en bekijkt de club of die hulp ook verleend wordt”

    Geen recht op hulp ???

    Ik denk/hoop niet dat vakbonden er zo over denken en met mij hun leden, die zouden zich erg misleid voelen. Onzin zaken daar gelaten natuurlijk en als je daar op doelt met “bekijkt de club of die hulp ook verleend wordt” ‘so be it’.

    Ik neem toch wel aan dat je het met me eens bent, dat bij uitstek vakbonden, de consumentenbond en de Vereniging eigen Huis hun leden hulp bieden bij geschillen.

    Ja zelfs hun bestaansrecht voor een groot deel aan geschillen en de daaraan gekoppelde hulp ontlenen.

    En in dat alles verschillen zij denk ik niets van de Vereniging van Polisbezitters.

    Voorts ik zie hierin geen aanleiding om ze allen als verzekeraar aan te merken: ik ben bang dat laatstgenoemde club zich eerder in voorkomende gevallen juist tegenover een verzekeraar zal stellen.

    Geheel analoog aan consumentenbond tegenover producenten, vakbonden tegenover werkgevers etc. En ook daar zie je CAO overleg en ook wel eens een confrontatie/staking ( met altijd een verliessaldo ).

    Ciao, Vicenzo

  • Simon H.

    en hoe moet een rechtsbijstandabonnement worden gezien?

    http://www.rijssenbeek.nl/index.php?id=75&sub=81

  • Vicenzo

    Omvat niet alleen een geheel ander -, maar vooral ook een veel kleiner speelveld.

    Daar is verder niets op tegen

    Ciao, Vicenzo

  • H.Meijers

    Hiermede wil ik mij als lid uitschrijven per 31-12-2013

    Lidnummer 7199 lid sinds 12-2-2008

    Bij voorbaat dank

    H.Meijers