Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lesauto verzekeren

  • zirak

    ik wil weten of kan mijn lse autoo verzekeren

    gr

  • Japie

    Ik ga mijn lesauto verzekeren bij ASR, kost ongeveer 1000,- euro, weet iemand misschien bedragen van andere maatschappijen?

  • Mirjamw

    Op het gevaar af dat het geen serieuze vraag is ('Japie'?…) toch een antwoord: daar kan natuurlijk niemand zomaar antwoord op geven. Met maakt nogal een verschil of je een Mercedes als lesauto hebt, of een Ford Focus of zoiets.

    Lang niet alle verzekeraars willen lesauto's verzekeren. ASR is een verzekeraar die met tussenpersonen werkt. Vraag je tussenpersoon meerdere opties te bekijken.

  • Ivar

    Kijk eens op www.sluitsnel.nlsluitsnel.nl

    Hier kun je lesbrommers en lesauto's verzekeren.

    Simpel en snel.

  • Eric

    Je kan altijd eens bij bfa kijken daar heb ik mijn auto ook verzekerd. Website www.lesautoverzekering.com. Telefoonnummer 0318-666666

  • Mirjamw

    Dat had je een jaar geleden ook al verteld, Eric. Is vast je eigen toko die je zo probeert te promoten. Slecht idee op deze manier!

  • mo

    je kunt een les autovezekering sluiten via Assurwest Verzekeringen

  • Ray

    offertes kun je aanvragen via info@assurwest.nl

    ze kunnen vaak een betere premie bieden omdat assurwest verzekeringen toegang heeft tot volmachten van 15 grote verzekeraars

  • Sjaak

    Weet iemand een goed adres in Rijswijk waar ik een lesauto kan verzekeren?

  • Ravi

    probeer tel : 085-4010837