Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

garageverzekeringen

  • Marthijn

    Wij hebben een aantal garageverzekeringen in de boeken. Dit zijn veelal handelaren en geen merkdealers. Nu krijgen we te maken dat veel maatschappijen van garageverzekeringen afwillen (los van het schadeverloop)

    Weet iemand welke verzekeraar(s) dit risico wel wensen te accepteren.

  • Eric

    Informeer eens bij de AMEV ; Nationale Nederlanden of Delta Lloyd

  • Marthijn

    bedankt voor je reactie alleen amev geeft al een offerte af. DL/NN/AEGON geven geen offerte. En ik heb liever twee offertes, dus zoek nog een andere partij

  • Simon

    Erasmus Verzekeringen al geprobeerd???

  • Marthijn

    Ja Erasmus ook geprobeerd echter die doen alles naar NOWM en die willen veelal alleen merkdealers

  • Simon

    Schiet me er nog een te binnen.

    Tiel-Utrecht (inmiddels Goudse) was in het recente verleden bepaald creatief met garageverzekeringen.

    Wellicht een poging waardig.

    Succes.

  • Eric

    Simon, aub, je weet toch ook dat Erasmus aan het einde van hun bestaan is. De duitsers willen al een hele tijd van die toko af en momenteel is niemand geinteresseerd. Kijk eens naar het verlies wat die grappenmakers maken.

  • Simon

    Eric, d.u.w.

    Vragensteller Marthijn is op zoek naar alternatieven waarvan er naar zijn eigen bevindingen maar weinig zijn.

    Waarom zou hij anders deze vraag op het prikbord zetten??

    Prima wanneer je kritiek hebt op een aangedragen mogelijkheid van een ander (in dit geval de mijne), maar dat helpt de vragensteller weinig.

    Die is op zoek naar een tweede voorstel, om klanten van hem alternatieven aan te bieden.

    Erasmus werd door mij genoemd, omdat deze bekender is (bij het gemiddeld intermediair) dan NOWM.

    NOWM is bij mijn weten (weliswaar dochter van Erasmus) een prima club, die (zie eerder bericht van Marthijn) alleen geen oplossing kan bieden, want alleen merkdealers.

    “Risico's”, voor zover die er zijn om Erasmus mee te betrekken in een offertestadium, zijn er om door het intermediair aan de klant toe te lichten.

    Ik acht Marthijn daartoe heel goed in staat!!

    Feit is, dat Marthijn met een probleem zit en naar oplossingen zoekt, doe DAAR dan wat mee.

    De “4 groten” noemen is natuurlijk prima (maar veelal al onderzocht naar ook nu blijkt), maar daar blijken er maar liefst 3 geen interesse te hebben om welke reden dan ook.

    Kortom, kritiek van opbouwende aard prima, maar kom a.u.b. dan wel met een voor de uiteindelijke vragensteller een passend alternatief.

    Groeten.

  • Marthijn

    ik heb al bij vele maatschappije geinformeerd

    en niemand wil eigenlijk ‘handelaren’ verzekeren

    de goudse beslist binnenkort wat ze doen met garageverzekeringen. ze kennen nu een offerte stop.

    het wordt dus waarschijnlijk lugt sobbe of marsh

    bedankt voor de reacties

  • Gerben

    Beste Marthijn,

    Informeer bij Centraal Beheer Achmea.

    Zij offreren/ accepteren nog gewoon dealers, garages, bergers, schadeherstellers, mits ze voldoen aan enkele minimum eisen (uiteraard).

    Mail anders het nummer waar je te bereiken ben dan leg ik het je uit.

    Groet,

    Gerben