Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraag onafhankelijke ass. tussenpersoon

  • sonja

    Graag zou ik voor mijzelf willen beginnen als onafhankelijke assurantie tussenpersoon. Kan iemand mij vertellen waar te beginnen. Welke eisen / diploma.

    Klantenportefeuille, tips, etc.

    met vriendelijke groet

  • Alfred

    Begin met de opleiding Assurantie B, dan kom je tijdens de studie ook wel achter de rest.

    Ass. B kan je schriftelijk volgen, bijvoorbeeld via LOI of NTI.

    Succes!

    Groet,

    Alfred

  • Mirjam

    Vóór je kunt beginnen, zul je het B-diploma moeten halen. Zoals de vorige reactie al beschreef kan dit schriftelijk, maar afhankelijk van je huidige kennis zou je ook voor een mondelinge cursus kunnen kiezen. Kijk eens op www.nibe-svv.nl voor alle mogelijkheden.

  • Daniëlle

    Ik wil adviseren om de cursus niet schriftelijk te doen, maar echt een avondopleiding te gaan volgen. Ik heb begin dit jaar net de opleiding met succes afgerond maar het was erg pittig. Zeker als je nog niet in de branche gewerkt heb zul je veel en hard moeten leren.

    Grijp elke kans aan om de leerstof te herhalen (bijvoorbeeld examentrainingen).

    Ik wens je veel succes

    Groetjes Daniëlle

  • cracker

    een tussenpersoon die op basis van provisie werkt is per definitie niet onafhankelijk