Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

(Inboedel)verzekeringen voor Speelgoedwinkels

  • Martin Hooijenga

    Gegroet,

    Ik ben op zoek naar informatie over verzekeringen voor Speelgoed winkels. Ik heb nu een paar weken gezocht, maar ik kan nergens concrete informatie vinden. Als hier mensen zijn die mij kunnen helpen, zou ik zeer dankbaar zijn. We hebben informatie nodig over alle soorten verzekeringen die we tegen kunnen komen, en vooral prijzen zijn nodig.

    Informatie kan naar het bovenstaande emailadres (tulkas@dolfijn.nl) worden gestuurd.

    Bij voorbaat dank,

    Martin Hooijenga

  • www.maatwerkpolis.nl

    Hallo Martin,

    Of het nu om een speelgoedwinkel gaat of een rijwielzaak : verschil in het pakket verzekeringen is er niet of nauwelijks.

    Het gaat dus meer om de keuze van het pakket dat je nodig hebt (en hoe uitgebreid je dat wil dekken).

    Maak dus eerst de keuze van het juiste pakket en kijk daarna pas naar de offertes van de aanbieders.

    Via de website van www.maatwerkpolis.nl (zie ook advertentie aan de bovenzijde van deze pagina) zal je zeker iets van je gading kunnen vinden.

    Stap vervolgens naar een goede tussenpersoon om de zaken tot in detail door te nemen.

    Hij zal je ook graag helpen bij het maken van de juiste keuzes.

    Veel succes,

    Hans van Ommen