Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vereniging van Brandassuradeuren

  • Jessica

    Hallo allemaal!

    Voor mijn werk ben ik op zoek naar een telefoonnummer o.i.d. van de Vereniging van Brandassuradeuren.

    Dit hebben we nodig omdat wij het boekje “Fotowijzer” in ons bezit hebben, maar geen recente CBS-index hierbij.

    Indien iemand die recente CBS-index voor ons heeft, zijn we ook al tevreden.

    Vriendelijk bedankt!

    Jessica

  • www.maatwerkpolis.nl

    Het Verbond van Verzekeraars zal u zeker kunnen helpen

  • richard

    Jessica,

    De fotowijzer is een uitgave van het Nationaal Centrum voor Preventie. Je kunt bij hun ook de bijbehorende handleiding met prijzen opvragen.

    Sinds kort is hij echter volledig vernieuwd (sloot niet goed meer aan bij de huidige woningbouw). Je kunt op de site van het Verbond van Verzekeraars deze downloaden:

    http://www.verzekeraars.nl/smartsite.dws?id=43&mainpage=19

    Succes.

    Richard Meinders

  • jan kees brassem

    geachte dames/heren .ik zit met een certprobleem van bestaande boarddeuren met een extrabrandvertragende plaat bekleed in mijn pand waar de gemeente groningen van stelt dat het 30 min brandwerend moet zijn .Volgens mij zijn boarddeuren dat al speciaal als de sponningdiepte is verbreed . Ik heb 20 jaar bij de leeuwarder onderlinge gewerkt als bouwkundige en hoofd buitendienst en ben vaak op studiebijeenkomsten geweest ivm brandveiligheid . De gemeenteambtenaar zegt ik heb het gezien en het ziet er prima uit maar durf niet te zeggen dat het goed is .Vervolgens zegt hij kunt u niet een certificaat krijgen ! Mijn vraag is kunt u mij een telefoonnummer geven binnen uw organisatie die mij in deze verder kan helpen .Ik ben u bij voorbaat erg dankbaar ,met hartelijke groeten van jan kees brassem