Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oldtimerverzekering voor DAF bussen

  • Denise

    Beste mensen,

    Ik weet dat dit forum alleen bedoeld is voor ‘diepgaande’ verzekeringsgesprekken, maar dit is een noodkreet.

    Ik heb onlangs een nieuwe, erg grote klant verworven voor ons kantoor die wij tot op heden perfect konden servicen, maar….

    De beste man heeft, voor zijn hobby, 2 Den Oudsten DAF Bussen.

    De vorige verzekeraar heeft ze per prolongatiedatum eruit gegooid omdat ze het product niet meer voeren. Het probleem is nu dat ik geen andere Mij kan vinden die deze bussen WA wil verzekeren. Het probleem is ook nog dat een van de bussen is ingericht als demonstratiebus. Een omgebouwde dus.

    Wellicht kan één van jullie mij verder helpen. De maatschappij is de Goudse en ik heb het al geprobeerd bij:

    Delta Lloyd, Nationale Nederlanden, Avero, Stad Rotterdam, Interpolis, Nedasco,

    Aegon, Klaverblad, Royal, Rialto.

    Ook heb ik DAF zelf gebeld, maar ook zij konden mij niet verder helpen.

    Wie wel??

    Alvast bedankt

  • Simon

    Probeer eens bij Zurich verzekeringen!!

    Wanneer dat niet lukt wellicht via een collega-atp proberen.

    In dat geval een oud-collega van mij, Willem Keijzer van Hemelraad & Keijzer eens bellen misschien op 0174-526767 en doe hem gelijk de groeten van mij.

    Succes.

    Simon.