Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oude TP's

  • Ralph Geissen

    Misschien gaat deze discussie niet over verzekeringsvormen, maar ben best benieuwd naar enige reacties…

    Ik was vorig jaar bij het VB-congres en het viel me op dat er ontzettend veel tussenpersonen zijn welke er binnenkort mee ophouden. Zij zijn vaak grijs, hebben behoorlijk wat verdiend met eenvoudige spaarplannetjes en zien de invoering van het nieuwe belastingstelsel, wijzigingen in de Wabb en internetmogelijkheden als zeer bedreigend.

    In de “TP-wereld” is daardoor steeds meer sprake van een generatiekloof, ik zelf behoor tot de jongere generatie maar hoe kijken jullie (van de oude generatie) eigenlijk tegen deze ontwikkelingen aan? -Moet de jonge generatie nog veel leren of doet de oude generatie er goed aan er nu mee te stoppen alvorens zij het onderspit delven?

    En generalisten mag best….. ;-)

    Groeten,

    Ralph Geissen

  • dik

    uit het feit dat er na twee weken nog geen reactie is, kan wellicht worden afgeleid dat oude TP's niet op internet actief zijn, dan wel dat alle tp's die er wel op actief zijn zich als oud wensen te laten betitelen.

  • alex

    Beste Ralph Geissen,

    Leuk dat je er ook was op het VB seminar. Wellicht kun je het VerzekeringsBlad er nog eens op na slaan dan zul je merken dat het aantal ATP-ers dat de nieuwe ontwikkelingen als een bedreiging ervaren erg klein is.